|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:19, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
To w którym miejscu masz założony sterownik że ma kontak z wodą? w instrukcji jest napisane żeby nie montować w miejscach gdzie jest woda.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:24, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Przy zbiorniku wyrównawczym. Oczywiście nie był on narażony bezpośrednio na kontakt wody, ale wiadomo, że wilgoci pod maską nie brakuje. Normalnie to nie szkodzi, ale tutaj niestety jest właśnie feler tego sterownika. Zastanawiam się czy nie przeciągnąć wiązki i nie wepchnąć go do środka samochodu, ale na razie mam inne problemy z tym autem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:42, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Tak , zwłaszcza w tym miejscu . Woda deszczowa potrafi tamtędy spływać po wewnętrznej stronie błotnika . Mój sterownik ( Stag 300plus ) mam przymocowany do skrzynki bezpieczników pod maska od strony wnętrza komory . Dodatkowy kawałek nierdzewnej blaszki i mam spokój , bo tam wilgoć nie ma raczej szans .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:49, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ale wcześniej miałem dwa Stagi, woda po nich leciała i nic się nie działo.
Zresztą cała masa samochodów ma sterowniki w komorze silnika i przez całe lata to działa. Chociażby Passaty B3/B4 mają komputery na podszybiu, woda po nich leci i nic. A najstarsze egzemplarze mają już przecież ponad 25 lat i dalej jeżdżą.
Także jak widać można zrobić trwałą elektronikę, ale jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:08, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Słuchaj , a może da się ten sterownik uszczelnić ? Np: żywica epoksydowa . Rozebrać obudowę , zalać żywica i masz po kłopocie ? Pytanie tylko , czy nie będzie się grzał po takim zabiegu ? Miałem kiedyś Amigę 500 plus i jej zasilacz był tak właśnie fabrycznie zalany .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:44, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
To cholerstwo kosztowało tyle forsy i nerwów, że boję się nawet dotykać
Ale prawdopodobnie po prostu uszczelnię go od zewnątrz poliuretanem. Ewentualnie zastanawiam się jak go upchnąć pod deską rozdzielczą i zrobić przez gródź przepust na wiązkę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|