|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Nowy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:31, 13 Kwi 2008 Temat postu: obroty silnika |
|
|
man Win 3,8 z 95 + gaz i problemy z falującymi obrotami silnika. Wymieniłem świece, przewody, parownik gazu i nic .Prz zimnym silniku obroty falują od 900 do 500 przy rozgrzanym są wmiarę równomierne ale zamałe 800 . Jaka to może być przyczyna pozdrawiam seba.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
orzech1
Klubowicz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Nie 22:05, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
... no ??!! - ale nie napisałeś czy na benzynie i gazie jest tak samo ?? czy są jakie różnice ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Nowy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:11, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
na bęzynie jak jest zimny falują obroty ciepły nie
na gazie ciepły małe obroty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KazPL
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:42, 04 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a to dziwne, ja mialem jak sie rozgrzal silnik na gazie to spadaly mi za nisko obroty i sie dlawil wiec w servisie wymienili mi na inne dysze i jest juz ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Nowy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:29, 04 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ale miałeś problemy na gazie. A ja mam problem na bęzynie.
Może przyczyna jest ze ssaniem, że są takie małe obroty przy zimnym silniku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 23:03, 04 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | przy rozgrzanym są wmiarę równomierne ale zamałe 800 |
800 to wcale nie małe, ja mam na ciepłym 600 i jest ok (zarowno na lpg jak i na benzynie)
a co do nierownej pracy to moze silnik krokowy, moze zatkany filtr powietrza, albo cewka nie daje napiecia na jeden gar...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WK
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TARNOWSKIE GÓRY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:19, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdź sobie wężyki podciśnień i szczelność połonczen gumowych między filtrem pow. a kolektorem ssącym.
Lewe powietrze jest najczęstrzą przyczybną falowania obrotów
Ostatnio zmieniony przez WK dnia Czw 15:20, 05 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|