|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinl76
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:05, 23 Cze 2012 Temat postu: problem z odpaleniem i dalej - 3,8 GL |
|
|
Witam, mam probel z silnikiem w moim Windstarze rocznik 95:
NA BENZYNIE: odpala za drugim, trzecim razem, jak odpali zakopci, chodzi jak traktor, trzesie sie, czasem strzeli, jak przegazuje z trudnoscia i przekroczy tysiac obrotów od razu sie wygładza i chodzi dobrze, po przerzuceniu na gaz chodzi elegancko, równiutko i cicho,
W trakcie jazdy czasem ma tak, ze ponizej 2 tys obrotów strasznie muli, wciskam gaz a on jakby sie dusił, natomiast jak przekroczy 2 tys obrotów wtedy dostaje kopa, idzie jak diabeł.
Gdzie moze byc problem ... to rocznik 95, 200 KM, przebieg 141 tys
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:34, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Może silniczek krokowy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinl76
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:22, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Gdzie go szukac i jak przeczyścić ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinl76
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:38, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
zauważyłem dziś że problem z zapalaniem istnieje tylko na zimnym silniku ... ciepły odpala od razu, trzyma obroty i chodzi jak ta lala ... natomiast czy prawidłowo jest ze na benzynie odcina obroty przy 4,5 tys a na gazie swobodnie idzie dalej ???
odnosnie tej mułowatości to tłumacze sobie tak, jesli kreci poniżej 2 tys obrotów i jade sobie ok. 80 km/h to jak mu wdusze gaz z czego ma schodzic, ma redukowac na 3 czy na 2 przy takiej predkości ... to nie A6 gdzie jak wcisnałem gaz to redukował od razu od 2 biegi, ale tam redukował z 6 na 4 ... tak sobie mysle ... najlepiej miec 2 auta windstara i A6
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:10, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Poniżej 10 s do setki, to nie taki znowu muł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:41, 27 Cze 2012 Temat postu: Re: problem z odpaleniem i dalej - 3,8 GL |
|
|
to rocznik 95, 200 KM,
jakoś nie chce mi się wierzyć że w 95r były już 200KM. Jeżeli to 200KM, to znczy że to szczepan, a jak tak, to problemu trzeba szukać u podstaw.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinl76
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:02, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
, no nie w tym sensie muł ... spod świateł to mistrz prostej, raczej chodzi mi o zachowanie auta jak jedzie na 4 biegu, chociaż to jest różnie ... na moje to muszę wymienić świece i kable bo z rana mam wrażenie jakby 1 bądź 2 cylindry się nie załączały ... dziś jadę na komputer zobaczę czy coś wykaże w ogóle ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:05, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
marcinl76, a wiesz, co oznacza w automacie gwałtowne wciśnięcie gazu "do dechy"
Załącza się tryb odrzutowy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinl76
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:05, 28 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
no tak ... tyle że w moim poprzednim Winim obroty szły do góry a skrzynia prędkosć praktycznie nie reagowała , a w tym obroty spadają, mam odczucie jakby go dusiło ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinl76
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 6:16, 03 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
czy przyczyną może być dziura w tłumiku ... odkryłem dziure w okolicy siedzenia pasażera, tłymik furkocze aż miło, czy to może być przyczyna zaduszania silnika przy ruszeniu ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|