|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zaartur
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:51, 22 Gru 2011 Temat postu: problem z temperaturą silnika |
|
|
Witam mam windstara rocznik 1995r wystąpił problem z temperaturą silnika tzn. rano gdy jest zimny po uruchomieniu temperatura normalnie rośnie i z nawiewów czuć ciepłe powietrze po jakimś czasie z nawiewów zaczyna lecieć zimne powietrze a temperatura skacze na czerwoną kreskę i słychać jak gotuje się płyn w chłodnicy. trwa to kilkadziesiąt minut i po tym czasie temperatura wraca do normy i później jest wszystko w porządku przez cały dzień. Proceder ten powtarza się za każdym razem na zimnym silniku. Nie pomogła wymiana termostatu na nowy i jego odpowietrzenie. Czy nie jest tak, że ford posiada dwa termostaty na mały obieg i duży. Proszę o pomoc pozdrawiam zaartur.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:29, 22 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jest jeden termostat. A czy jest wystarczająca ilość płynu? Wskazuje to na zapowietrzony układ z powodu za niskiej ilości płynu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zaartur
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:34, 23 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Płyn jest w porządku po wymianie termostatu był uzupełniony i silnik został odpowietrzony
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:29, 23 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
W tych sinikach nie zawsze wystarcza standardowe jedno odpowietrzenie. Radziłbym dokładnie sprawdzić stan płynu, a dla pewności trzeba wymienić korek chłodnicy (może być niesprawny i nie zaciąga płynu ze zbiorniczka) Z tąd te kłopoty z zapowietrzaniem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zaartur
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:12, 23 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Spróbuje wymienić korek i zobaczymy co się będzie działo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:21, 23 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
nieszczelny układ ogrzewania lub parownika da taki efekt że zimny silnik zrobi podciśnienie i zamiast pobrać płyn ze zbiorniczka ciągnie powietrze przez nieszczelność po lekkim nagrzaniu się silnika wszystko się uszczelnia a powietrze zostaje w silniku
Gdy ten bombel powietrza dojdzie do pompy paliwa przestaje grzać ogrzewanie i temperatura silnika szybko rośnie jak temperatura dojdzie do 90 termostat otworzy się całkowicie i płyn z chłodnicy wypchnie powietrze z pompy temperatura spadnie i tak w koło
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|