|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:04, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
tylne zawieszenie da na 10000% radę lepiej bym się zajął przednim i skrzynką biegów bo nie dadzą rady na pewno. a ni mechanizm różnicowy podejrzewam że nie da rady bo za delikatne tryby bo ostatnio się im przyglądałem. Trochę szarpnięć i różnicówka się rozsypuję
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mysza
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:30, 28 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ale niby co nie da rady w przednim zawieszeniu? Heble prawie takie same jak w taurusie, McPhersony wini ma sztywniejsze, wahacze również mocniejsze. Duratek ma dużo alu, podejrzewam że nie jest cięższy niż żeliwny Vulcan. Skrzynia biegów została od Taurusa oczywiście, nawet jej nie odpinałem od silnika. Jest to AX4N ale nieco inna niż w Windzie, prawa półoś musiała zostać przerobiona, miała iść od Taurusa, bo skrzynia jest dłuższa i oryginalna nie wchodziła, ale okazała się za krótka. Została skrócona oryginalna półoś. Aluski też pakujemy od Taurusa bo ładniejsze i 16 z fajnymi wysokimi oponami były. Zmieniony został system zasilania paliwem, gdyż Duratec nie ma regulatora ciśnienia paliwa na listwie oraz powrotu do baku.
Ostatnio zmieniony przez Mysza dnia Pią 7:07, 02 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mysza
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:10, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No i odpalił . Niestety nie udało się na oryginalnych 6 cewkach wsuwanych na świece w Duratecu. Komputer musiał iść od Winda, bo Taurusowy nie gra z immo Winniego. A Windowy komp nie ogarnia 6 cewek... każda z nich jest 1 Omowa, a podwójna z Winda też jest 1 Omowa. Po podłączeniu równoległym dwóch cewek pod 1 kanał mamy pół oma i komp tego nie wysterował. Myślałem o zmianie końcówek mocy sterujących cewkami, ale szybciej będzie dokupić komplet przewodów od Mondeo i zapodać oryginalnego Coilpacka z Winda.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mysza
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:59, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No i przyszły kable Podłączone pod coilpacka, pojedyncze 6 cewek wywalone. Chodzi wszystko miodnie. Możemy się już prawie pochwalić udanym swapem. Zostanie do zrobienia klima - przeróbka węży i nabicie. Duratec bomba! Wkręca się jak szalony i tylko szumi Podoba mnie się
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:14, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Lepszy od Ciebie, jest tylko Harry Potter.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mysza
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:45, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ale on nie jeździ Fordem Windstarem, tylko lata Fordem Anglią
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:13, 10 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
a jak skrzynia zmienia biegi z innym silnikiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mysza
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:24, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Przecież pisałem że poszedł komplet.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:07, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
a sorki zapomniałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mysza
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:35, 14 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ooo, i problem się pojawił z ChargingSystem Niestety, altek od USA taurusa nie pasi do Kanadoeuroautobusa. W byku wzbudzany był przez żarówkę ładowania, a w łindzie sterowany komputerem. Problem w tym, że na hamerykańskim altku ładowanie sięgało ponad 15V, i europejski akumulator tego nie tolerował, ani komputer windstara, ani zegary windstara... Ale już po problemie
Ostatnio zmieniony przez Mysza dnia Śro 19:36, 14 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|