|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Renata i Janek
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 21:53, 18 Mar 2010 Temat postu: silnik nie ma mocy i dużo pali |
|
|
Witajcie! mój fordzik ma 3 l.(95 rocznik)Zaczoł wariować od tego,że gasł silnik jak był jeszcze zimny i jak się nogę z gazu zdjęło,oczywiście podczas jazdy.Potem już tak robił częściej nawet na rozgrzanym silniku-gasł podczas jazdy.Tak się działo na benzynie i na gazie,a potem ciężko i długo odpalał i strasznie wtedy waliło paliwem,jakby się zalewał.Po wymianie kabli,świec,cewki nie ma poprawy a nawet jest gorzej bo nie pali na gazie a na benzynie jest słaby i dużo jej pali,no i silnik nie równo pracuje.czy ten samochód będzie chodził na świecach boscha?(bo na takie wymienił mechanik)
Pomóżcie rozwiązać awarie w moim autku
Ostatnio zmieniony przez Renata i Janek dnia Czw 21:56, 18 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:31, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Przyczyn może być wiele od zapchanych katalizatorów do czujnika położenia wału lub wałka rozrządu
Jedź na kompa to się wyjaśni
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Renata i Janek
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 14:04, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za podpowiedz.Ale był już podłączony do kompa i nie pokazał takiej awarii,dzisiaj mechanik stwierdził,że kable były wadliwe
(zrobił już z nimi porządek) i świece też są ponoć do bani,więc zamówił nowe w sklepie w Poznaniu. Po niedzieli wymienią te świece i okaże się czy to rzeczywiście było to.
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Renata i Janek
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:53, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanko gdzie się znajduje czujnik położenia wałka rozrządu i po ilu km wymienia się łańcuszek rozrządu i czy on może mieć wpływ na ten brak mocy silnika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:12, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
czujnik jest pod alternatorem a łańcuszek co 200 tyś mil ale nie słyszałem żeby komuś się zerwał
Pewnie przewody świece do 3l pasują z europejskich nawet NGK chodzi głównie o długość bo 3,8 są dłóższe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Renata i Janek
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 17:17, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
dzieki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:22, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zacznę od początku a więc od świec które powinny być podwójna platyna potem po wymianie kabli czy świec należy zresetować kompa np. przez rozłączenie aku na około 20 minut gdyż będzie ten silnik chodził na poprzednich wartościach jakie zapamiętał komp. Co do czujnika wałka rozrządu w 3.0 l to jest na górze silnika zaraz przy cewce zapłonowej. A przyczyn nierównej pracy tak jak mówione było wcześniej jest naprawdę wiele od świec po zdarty wałek rozrządu kończąc
A i jeszcze jedno sprawdzałeś cewkę zapłonową
Ostatnio zmieniony przez miłymirus dnia Pią 21:24, 19 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Renata i Janek
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 23:33, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
tak jest już wymieniona cewka i nadal nic,a może jakieś inne czujniki padły?
pomóżcie:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:13, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To tylko radze wrzucić go na porządnego kompa i z czytać kody błędów bo inaczej wymienisz pół osprzętu silnika . A muszą być jakieś błędy bo po to są te wszystkie czujniki. Bo może być przepływomierz do wymiany a może kat a może czujniki wału lub rozrządu a może ciągnie lewe powietrze a może cewka nie jest odpowiednia. Komp pokarze coś nie coś i wtedy będzie wiadomo gdzie szukać czy w częściach elektrycznych czy mechanicznych
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Renata i Janek
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 0:18, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
sorki ale był na kompie-mechanik zarzeka się,że program ma odpowiedni do fordzia i nic nie pokazuje a kata nie ma już od jakiegoś czasu:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|