|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:08, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
i nie powinienes bo przerwa na gazie i na benzynie jest taka sama,
nigdy w zyciu po wymianie swiec kabli filtrow czy oleju nie jechalem na zadna kontorle do gaziarzy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bondi
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 18:41, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Witam!
Miałem wymienić świece, które zakupiłem w moim mieście w sklepie, hurtownik zapewniał że to są te firmy CHAMPION, niestety nie pasują, mam możliwość wymiany ale na sklepie mają tylko NGK. Bardzo proszę o pomoc, może ktoś wymieniał świece tej firmy i wie które będą pasować do Forda Windstara 1996 3.8.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario1975monza
Klubowicz
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Złoczew (Łódzkie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:24, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jesli swiece to polecam autolite platynowane lub tytanowe w zaleznosci od zasobnosci portwela znajdziesz na allegro u bladegoolkusz zwykle nie wytrzymaja za dlugo no i dostep do montazu jest przerabany wiec lepiej zainwestowac troche wiecej i miec spokoj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 22:52, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
polecam autolite platyna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Pon 10:31, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
mario1975monza napisał: | jesli swiece to polecam autolite platynowane lub tytanowe w zaleznosci od zasobnosci portwela znajdziesz na allegro u bladegoolkusz zwykle nie wytrzymaja za dlugo no i dostep do montazu jest przerabany wiec lepiej zainwestowac troche wiecej i miec spokoj |
no właśnie jak dojść do tych tylnych świec? i ten sam problem. Cieknie mi trochę olej na tylnej pokrywie zaworów. Jak tam dojść do tego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:34, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
co do siwec najlepiej od kanalu dojscie jest wpozadku nie ma sensu demontowac podszybia bo stracisz czasu a dojscie jest gorsze
co do klawiatury to zdejmij podszybie bedziesz mial jak na dloni a jesli ci cieknie to zastanow sie nad wymiana uszczelki od klawiatury powinno pomoc, a jesli jest to symboliczny wyciek to odltusc i silikonem temperaturowym aklej bedzie trzymalo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gobowiec
Kierowca
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:28, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
przy świecach pamiętajcie, że Windstar ma różną polaryzację na głowicach. Czyli kupować podwójne platyny! Na jednej głowicy iskra przeskakuje z cycka na język, w drugiej głowicy odwrotnie. W ten sposób przy pojedyńczej platynie nie ma różnicy między platyną a zwykłą świecą. I tak trzeba wymienić po 15-20tyś (na gazie). Albo kupić podwójną platynę i będzie na dłużej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiechuzg
Nowy
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 20:55, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Walczę z Winim. Na benzynie chodzi ale nie równo, a na gazie od jakiegoś czasu coraz gorzej. Wypadają zapłony, przerywa nie da się ogólnie jeździć bo szarpe. Boję się że w końcu uszkodzi się skrzynia.
Ale do rzeczy. Wymieniłem świece, przewody, cewkę zapłonową, byłem na regulacji i regeneracji wtryskiwaczy gazu.
Mam podstawowe pytanie, może ktoś uchował w garażu lub piwnicy oryginalne świece zapłonowe Motorcraft do Windstara 3,8 1995. Interesuje mnie ich rezystancja. Wieloletnie doświadczenie nakazuje mi jeszcze iść w tym kierunku. Proszę o info jeżeli ktoś je uchował i może zmierzyć ich oporność
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario1975monza
Klubowicz
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Złoczew (Łódzkie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:44, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wiechuzg bylem w zielonej gorze wczoraj masz pecha za pozno posta napisales
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiechuzg
Nowy
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Czw 15:05, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Może ktoś potrafi to ściśle przetłumaczyć. Jest to tekst z oryginalnej instrukcji Forda Windstara 1995.
If any spark plug needs to be removed for examination, each spark plug removed must be reinstalled in the same cylinder. Cylinders #1, #2 and #3 have a "PG" suffix. Cylinders #4, #5, and #6 have a "P" suffix. If any spark plug needs to be replaced, use only spark plugs with the service part munber suffix letters "PP" as shown on the engine decal.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|