|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marioopsk
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: Nie 0:03, 26 Kwi 2015 Temat postu: układ paliwowy |
|
|
Witam wszystkich chciałbym sie podzielic swoim problemem z wami i licze na jakies podpowiedzi bo jestem świeżym posiadaczem winniego i nie wiem jak sie do tego w ogole zabrac mianowicie wyglada to tak. Posiadam forda windstara 3.0 1996 z instalacja lpg chyba II gen bo musi wskoczyc na 2tys obrotów żeby przełączyc sie na lpg i problem jest w tym ze samochod kupiłem wcale nie jezdził na benzynie bo nie miałem kluczyka wiec dorobiłem kluczyk zrobiłem immo i teraz samochod odpala i pracuje tak jakby na 4 cylindry jak dodaje mu gazu to gasnie i nie moge go przełączyc na lpg bo nie moze sie wkrecic nawet na te 2 tys, po godzinie prób jak wkoncu zaskoczył to na lpg pracuje perfekcyjnie. dodam ze nie wiem jaki czas samochod jezdził tylko na samym lpg poniewaz kupiłem go na przetargu i nie znam jego przeszłosci oprocz tego ze ktos nim przemycał papierosy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
techniks-2
Kierowca
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hamburg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:24, 26 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Pierwsza sprawa to wtryski potem zasilanie paliwa przejrzec.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marioopsk
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: Nie 9:02, 26 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
dodam jeszcze ze jak wciskam pedał gazu to obroty spadaja a jak puszczam ida rosną i silnik równo pracuje. a moze to byc przez filtr paliwa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
techniks-2
Kierowca
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hamburg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:05, 26 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
nie dostaje odpowiedniej ilosci paliwa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 9:11, 26 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Skoro piszesz, ze samochód jeździł na przemyt, to gość pewnie lał paliwo, ale ma nim nie jezdzil, bo pewnie za duzo by stracił
No nniestety, ale pewnie wtryski stanęły.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
techniks-2
Kierowca
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hamburg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:18, 26 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam stag 300 i po nagrzaniu silnika przelancza na wolnych obrotach na gaz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marioopsk
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: Nie 9:37, 26 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
wtrysków nie jestem pewien bo jak odebrałem samochod od mechanika który zrobił mi immo to normalnie samochodem wracałem na benzynie bo chciałem sprwdzic jak jedzie i w sumie wszystko było ok tylko jak pedał wcisnałem do konca to go zdławiło ale zaraz sie zebrał i wkrecał do samego konca wiec chyba jakby wtryski padły to cały czas by cos kulało a nie ze jedzie wszystko ok a zaraz tak jakby mu dopływ paliwa odcieli. a i jeszcze wczesniej zanim zrobiłem immo to uruchomienie silnika wygladało tak ze odpalałem go zawsze z gazem wcisnietym zeby wskoczył na te 2 tys obrotów zanim odetnie wtryski immo i jak samochod stał powidzmy 10h to odpalanie wygladało tak ze zapalił zdławił sie i zgasł i za drugim razem dopiero odpalał i przełaczał sie na lpg
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marioopsk
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: Wto 16:21, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
podpowie mi ktos w którym miejscu jest filtr paliwa w windstarze?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Wto 16:26, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Szukaj pod spodem, po stronie kierowcy, przy tylnym kole
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marioopsk
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: Nie 14:04, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
filtr zmieniony nic to nie dało, pompa daje duze cisnienie, wtryskiwacze raczej tez sprawne bo jak juz załapie to chodzi ładnie gdzie dalej szukac? przepustnca? czy raczej nie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|