|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perkuter
Kierowca
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zwoleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:25, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Odepnij wszystkie kosteczki elektryczne od wtrysków potem odkręć 4 śrubeczki od listwy i mocniej szarpnij do góry i wyjdą całe wtryski razem z przewodami paliwowymi czyli cała listwa.
Nie wiem czy dobrze napisałem bo zamotany tochu jestem ale jak zlokalizujesz te 4 śrubeczki to już pójdzie jak spłataka.
Żadnych przewodów nie rozpinaj tylko całość do góry i na bok odsuń by nie przeszkadzały
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:31, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Nie ma potrzeby odłączać przewody paliwowe od listwy, na upartego to nawet nie musisz zdejmować wtyczek z wtryskiwaczy. Przy montarzu masz mniej pracy i nie musisz się głowić która wtyczka do którego wtryskiwacza
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:01, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki chłopaki wszystko do góry bi rozkręcam dalej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perkuter
Kierowca
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zwoleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:56, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No i sprawa wycieku płynu się wyjaśniła przyczyną była pęknięta głowica ta z tyłu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Wto 19:53, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
niezazdroszczę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perkuter
Kierowca
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zwoleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:10, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Spoko nie w moim tylko kolegi ja mu tylko naprawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:05, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
JA jeszcz nie wykręciłem z braku czasu może jutro się wszystko wyjaśni?
Powiedz kolego z jaką siłą dokręcasz głowicę
czy może na wyczucie
można też podobno kupić nasadki TOPEX i dokręcać aż pęknie hehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perkuter
Kierowca
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zwoleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:13, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
pierwsze dokręcenie 48-54 Ft/Lbs a następne 63-73 Ft/Lbs
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perkuter
Kierowca
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zwoleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:21, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] tu można sobie policzyć przeliczyć porachować
Ostatnio zmieniony przez perkuter dnia Wto 21:26, 25 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:52, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Na AutoZone.com jest podana kolejność i siła przykręcania szpilek głowicy. Nie zazdroszczę, jest przy tym trochę pracy. Sprawdźcie przyczynę pęknięcia głowicy, tj- wyciek płynu(którędy i dlaczego), brak chłodzenia(silniki wentylatorów chłodnicy), pompa wodna nie pompuje, termostat zblokowany, może jeszcze jakieś inne powody. Głowica tak sama z siebie nie pęka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|