|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:55, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
miałem kiedyś auto Praga tam szpilka miała się cofnąć o 1/3 to była dopiero technika!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:57, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Zrzuciłem przednią czwarty cylinder ciągną płyn jak zły! wszystko czyściutkie jak nowe zero nagaru piąty chyba też troszkę ciągną ? wypiję kawę i zwalam tył zobaczę co powie ? jedyne co mnie ucieszyło to zero progów na cylindrach!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario1975monza
Klubowicz
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Złoczew (Łódzkie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 3:30, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Wojtek to ciekawe co piszesz jaka :Prage miales ?? Mw, Rn, An-4 , Tn czy Ln tak czy inaczej wszystko bylo sciagniete z Deutza dopiero pozniej byla modernizacja dla wermachtu ...... gdyby nie niemcy pewnie bysmy jezdzili automatem ale z Czechoslowacji bylej ,,,a tak poza tym to juz lekko starszy jestes skoro takie wozy prowadziles
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:15, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Z dojczem miałem jeszcze magirusa ale ten sie nie popsuł ani razu od zakupu do sprzedarzy pragę natomiast opanowałem do ostatniej śrubki Pragę miałem wywrotkę dwuosiową symbolu nie pamiętam nigdy nie kupię czeskiej lipy i nikomu nie polecam !!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:04, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No i głowice splanowane 0,3 mm szczelne i siedzą z powrotem na miejscu
nie daje mi tylko spokoju to jak w moim cacku ustawić zawory???
Może ktoś coś podpowie bo nie ukrywam że czas bez Winiego to duża strata
Mam czym jeździć ale Winim to nie jazda to rozkosz!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:52, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Popychacze hydrauliczne nie wymagają regulacji. Popychacz jest tak zbudowany że to olej steruje luzem na zaworze, a właściwie to luzu nie ma(prawie). Jest to bardzo wygodne rozwiązanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Speedo
Kierowca
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 2:22, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
herezje, moze w hydraulice nie robi sie okresowej regulacji jak przy mechanicznych popychaczach ale po remoncie musisz zaworki sobie ustawic
reguluje sie normalnie, na zimnym silniku zgodnie z kolejnosci zaplonu - 1, 4, 2, 5, 3, 6 i luz dajesz na zero dla ssącego i wydechu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 6:25, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
speedo- nie mam pojęcia o czym Ty piszesz, jaka regulacja popychaczy hydraulicznych? Że niby czym? Wymiana na nowe owszem. No ale jest to silnik amerykański, cóż, w tym silniku pewnie się reguluje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Speedo
Kierowca
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:40, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
wszystko się zgadza, poza jednym drobnym szczegółem: w Windstarze brak śrubdo regulacji luzu zaworowego, więc z tąd moje zdziwienie. Przykład podałeś w przypadku samochodu "manta" też "amerykaniec" ale to nie ten sam silnik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|