Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

uszczelka pod glowica
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:55, 26 Maj 2010    Temat postu:

miałem kiedyś auto Praga tam szpilka miała się cofnąć o 1/3 to była dopiero technika!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:57, 26 Maj 2010    Temat postu:

Zrzuciłem przednią czwarty cylinder ciągną płyn jak zły! wszystko czyściutkie jak nowe zero nagaru piąty chyba też troszkę ciągną ? wypiję kawę i zwalam tył zobaczę co powie ? jedyne co mnie ucieszyło to zero progów na cylindrach!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario1975monza
Klubowicz


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złoczew (Łódzkie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 3:30, 27 Maj 2010    Temat postu:

Wojtek to ciekawe co piszesz jaka :Prage miales ?? Mw, Rn, An-4 , Tn czy Ln tak czy inaczej wszystko bylo sciagniete z Deutza dopiero pozniej byla modernizacja dla wermachtu ...... gdyby nie niemcy pewnie bysmy jezdzili automatem ale z Czechoslowacji bylej ,,,a tak poza tym to juz lekko starszy jestes skoro takie wozy prowadziles
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:15, 27 Maj 2010    Temat postu:

Z dojczem miałem jeszcze magirusa ale ten sie nie popsuł ani razu od zakupu do sprzedarzy pragę natomiast opanowałem do ostatniej śrubki Pragę miałem wywrotkę dwuosiową symbolu nie pamiętam nigdy nie kupię czeskiej lipy i nikomu nie polecam !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:04, 29 Maj 2010    Temat postu:

No i głowice splanowane 0,3 mm szczelne i siedzą z powrotem na miejscu
nie daje mi tylko spokoju to jak w moim cacku ustawić zawory???
Może ktoś coś podpowie bo nie ukrywam że czas bez Winiego to duża strata
Mam czym jeździć ale Winim to nie jazda to rozkosz!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:52, 29 Maj 2010    Temat postu:

Popychacze hydrauliczne nie wymagają regulacji. Popychacz jest tak zbudowany że to olej steruje luzem na zaworze, a właściwie to luzu nie ma(prawie). Jest to bardzo wygodne rozwiązanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Speedo
Kierowca


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 2:22, 30 Maj 2010    Temat postu:

herezje, moze w hydraulice nie robi sie okresowej regulacji jak przy mechanicznych popychaczach ale po remoncie musisz zaworki sobie ustawic

reguluje sie normalnie, na zimnym silniku zgodnie z kolejnosci zaplonu - 1, 4, 2, 5, 3, 6 i luz dajesz na zero dla ssącego i wydechu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 6:25, 30 Maj 2010    Temat postu:

speedo- Laughing nie mam pojęcia o czym Ty piszesz, jaka regulacja popychaczy hydraulicznych? Że niby czym? Wymiana na nowe owszem. No ale jest to silnik amerykański, cóż, w tym silniku pewnie się reguluje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Speedo
Kierowca


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:26, 30 Maj 2010    Temat postu:

mowisz ze hamerykanski? no to link pierszy z brzegu do jakiegos nieamerykanskiego forum... http://www.manty.fora.pl/problemy,16/regulacja-zaworow-cih,381.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:40, 30 Maj 2010    Temat postu:

wszystko się zgadza, poza jednym drobnym szczegółem: w Windstarze brak śrubdo regulacji luzu zaworowego, więc z tąd moje zdziwienie. Przykład podałeś w przypadku samochodu "manta" też "amerykaniec" ale to nie ten sam silnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 8 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin