|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radmat9
Nowy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:07, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
To już wiem trochę więcej,dzieki za porady.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kulawyns
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 21:22, 30 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A jak spuścić całe 13L? Bo chcę przeczyścić cały układ chłodzenia bo mam taki objaw ze jak stoi auto na wolnych obrotach to leci zimno a jak ledko dodam gazu to daje gorącym i wyczytałem ze to jest objaw zatykająceej się nagrzewnicy i jak zaleje go preparatem do czyszczenia to chciał bym zalać cały układ świerzym płynem!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario1975monza
Klubowicz
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Złoczew (Łódzkie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:37, 30 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jesli chcesz przeplukac uklad nie stosuj zadnych srodkow -pojawia sie wycieki one rowniez czyszcza kamien osadzony na zlaczeniach a wyplukac mozna poprzez zciagniecia weza idacego z z chlodnicy do pompy wodnej pod pompe podlaczyc waz z woda pod cisnieniem i niech sobie ona plucze do uzyskania czystej prawie ciezy taka sugestia robilem tak u siebie po wymianie pompy wodnej a co do spuszczenia calej ilosci plynu nie ma szans ,no chyba ze sprezonym powietrzem sprubujesz .jesli cos pokrecilem prosze o poprawe przez kolegow
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gobowiec
Kierowca
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:07, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja zimą zrobiłem trochę inaczej. Wypuściłem korkiem ile się dało, uzupełniłem DESTYLOWANĄ wodą (pod korek w chłodnicy i sporo ponad w zbiorniczku wyrównaczym), pojeżdziłem aż włączył sie duży obieg chłodzenia. Poczekałem aż wystygnie trochę (sprawdzałem ciśnienie węża), spuściłem znowu, znowu zalałem destylowaną, pojeździłem .... i tak cztery razy. Na koniec spuściłem wodę, zalałem koncentratem tak by przy 13 litrach mieć -30stopni. Uzupełniłem wodą destylowaną pod korek i do zbiorniczka, pojeździłem a w zbiorniczku uzupełniłem już rozcieńczonym koncentratem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
Klubowicz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mosina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:21, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
to zalałeś płynu ponad oznaczenie MAX ?? tak można ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario1975monza
Klubowicz
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Złoczew (Łódzkie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:35, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Skoro jakas mądra glowa obliczyla maxymalny poziom plynu w zbiorniku wyrownawczym raczej nie powinno sie wlewac ponad ten poziom poniewaz gdy mamy sprawny korek w chlodnicy znaczy upuszczajacy cisnienie wody gdy sie juz mocno zagrzeje plyn moze sie nie przelac do wyrownawczego z prostych praw fizyki naczynia polaczonepowodem moze byc uszkodzenie ,pekniecie weza gumowego .Ale to tylko moja teoria i moge sie mylic
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
Klubowicz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mosina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:37, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
tak mi sie zdawało własnie ze to może skończyć się niestrawnością winniego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gobowiec
Kierowca
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:48, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ponad max było tylko/aż jakieś 5cm. Po zalaniu płynem masz dużo powietrza. Wystarczy zapuścić silnik i po chwili zasysa już ze zbiorniczka. Zawsze przed kolejnym spuszczaniem miałem pusty wyrównawczy. Na koniec (tzn po zalaniu koncentratem i po ostatnim zagrzaniu silnika i właczeniu się dużego obiegu) zalałem pod "max" rozcieńczonym płynem żeby mi wyrównawczy nie rozsadziło na mrozie. Wydaje mnie się że tylna nagrzewnica zaczynała grzać dopiero po włączeniu się dużego obiego i to może być wskazówka że można wracać i spuszczać płukankę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
Klubowicz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mosina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:16, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a no to co innego...sam mam przez nieuwagę zalane trochę ponad max ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|