|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:28, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Skoro mówisz że u Ciebie było tak samo to jedyna metoda to zmostkować ten czujnik i zobaczyć efekty jak silnik będzie się zachowywał. Jeżeli będzie dobrze to wtedy zakupić dobry czujnik i po kłopocie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:19, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
To może być czujnik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:10, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ok!
kurcze ale czujnik ten podaje temperaturę dobra gdyz widze na kompie (elm327)...
chyba ze nie ten czujnik jest za to odpowiedzialny...
to gdzie jest ten czujnik? na bloku? w chłodnicy?
mówimy o tym..?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez pit123 dnia Pon 20:50, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:50, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ciąg dalszy moich poszukiwań! Gazownik sprawdzał mi instalacje chodziło o wymiane filtrów i przy mocniejszym wkręcaniu na obroty ok 3500 tys dziwnie zaczał przerywac..
to by się okrywało gdyż jak zimny to faktycznie silnik raczej nierówno chodził bo to mogły byc przebicia a na ciepłym już było super a że nie cisne nim więcej jak 3000 rpm.. to bym szukał i szukał...
W końcu zmieniłem wszystko i sprawdziłem oprócz przewodów.. madafaka
Okazało sie że rzewody maja przebicia... no to może będzie to!
przewody zamówiłem i czekam na nie!
Dam znac co i jak!
Ostatnio zmieniony przez pit123 dnia Śro 19:51, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:38, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Pamiętaj ze w pobliżu 4tyś/obr jest odcięcie zapłonu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:59, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
o to dobra informacja odciecie raczej wiem jak powinno wyglądać typowo nazwijmy to: dudududududududududu a tutaj jest du...dudu..du...du.....du.....dudu a u mnie musi grać na cacy więc i przewody wymienię...
ale na bank nie dopala mieszanki bo sobie po tym strzelil lekko w tłumiku na benznynie... zresztą troszkę od dziwnej strony się za to wziałem... te przewody mogłem od razu zmienić.. no cóż....
później dalej szukam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:23, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Przewody dobry pomysł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:15, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No i zrobione!
Przewody okazały się do śmieci... Poprzednik zamontował Moroso i mimo 2000 tys przebiegu ta zajebi...a firma Moroso okazała się kaszaną totalną. Obecnie siedzą STANDARTY PLUS i auto nie do poznania... przynajmniej po wyjechaniu z kanału obroty trzyma i oby tak było już do nastepnej ich wymiany!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:46, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no i wracam do tematu!
idę %@!% mać odspawać barierkę z mostu trzebnickiego poziom Odry zakryje po dach Winiego. z pewnością!
Przez dwa dni super! 100km przejechane i zonk dzis rano!
Powróciło to samo!
Podsumowując:
-wyczyszczona przepływka
-wyczyszczony krokowiec
-wymienione świece na platynowe MotorCrafty
-wymienione przewody zapłonowe na standarty PLus
-wymieniony filtr paliwa
-wymieniony filtr powietrza
-sondy pracują normalnie (w pożądanych zakresach)
-komputer nie ma błędów ani na Fordowskim kompie w ASO ani na moim
-uszczelki pod głowicami sprawne (nie ma oleju w układzie chłodzenia)
Objawy:
nierówna praca silnika przy zejściu z obrotów czasami potrafi zgasnąć(nie za każdym razem) i za każdym razem podczas wkręcania szarpie motorem do 1200rpm (jak by nie palił na wszystkie gary może dwa może jeden gar) bo można ruszyć spokojnie ale to sie czuje!!! !@%@#$%!@ mać
po ściągnięciu z czujnika temp. kostki włączają się wentylatory najpierw pierwszy i po dwóch sekundach drugi i działają do momentu wpięcia kostki z powrotem. Zmasowanie nic nie dało czyli nie rozłączyło pracujących wentylatorów. samochód "normalnie" pracował i na zimnym motorze i na ciepłym.
Natomiast strzelił w kolektory na benzynie co jednak skłania mnie do przestawionego zapłonu...
dzieje się tak i na sekwencji i na benzynie! MADAFAKA!!!
Ostatnio zmieniony przez pit123 dnia Pon 10:41, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Speedo
Kierowca
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:03, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
sporo już zrobiłeś, może kompresję zmierz do kompletu?
btw brak oleju w płynie to nie jest orzeczenie że uszczelki są dobre, przydałoby się oznaczenie CO2 w płynie
Ostatnio zmieniony przez Speedo dnia Pon 13:04, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|