|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:46, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
jestem już jakiś czas temu po następujących zabiegach:
wymiana wtryskiwacza gazu (wtryskiwacz nr3)
korekta mapy paliwowej
zubożenie mieszanki na gazie
zmniejszenie czasu otwarcia wtrysków na tyle ile udało sie przy tym konkretnym modelu wtryskiwaczy...
kalibracja wtrysków
Ponoć matrixy pracują najlepiej w naszych silnikach... ale moje tez jeszcze dają rade...
Samochód odzyskał moc,mniejsze spalanie,równomierność pracy na biegu jałowym, zero objawów jakie miały miejsce.
nie szarpie motorem pracuje tak jak powinien... odpukać w niemalowane!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:03, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
W naszych silnikach można wstawić dowolne wtryskiwacze, czasy na wolnych obrotach przekraczają 5ms więc nie stanowią żadnych problemów nawet dla valteków. Matrixy założyłem w swoim tylko dlatego że miałem zapasowy komplet do senatora w którym czasy spadają do 1.8ms. Różnicy między valtekiem a matrixem w tym silniku nie odczuwa się, jedyna jaką można zauważyć to taka że na matrixach można ustawić niższą temperaturę przełączania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|