|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:31, 28 Lut 2009 Temat postu: wysokie obroty |
|
|
Bardzo prosze o pilna podpowiedz
odtatnio jechalem auto po odpaleniu wlalilo z tlumika i gaslo
nie reagowalo na pedal gazu
podszybie out, i sie okazalo ze przeod miedzy przeplywomierzem a kolektorem jest pekniety po wymianie
auto odpala ale idzie na obroty 4000 i nie chce z nich zejsc
sugesie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bulanos
Klubowicz
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:48, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdź może silniczek krokowy nie jestem pewien ale to samo miałem w Audi 100 C3
Ostatnio zmieniony przez Bulanos dnia Sob 19:48, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:14, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
jak najprosciej jest strawdzic czy nie jest on walniety??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario1975monza
Klubowicz
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Złoczew (Łódzkie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:29, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Gural z tego co wiem silniczek krokowy jest od wolnych obrotow oraz od ich przyspieszania ale z opisu w jaki sposob to u Ciebie sie stalo stawial bym na przeplywomierz .mialem podobnie w oplu strzelil kilka razy na gazie i kicha pekł talerzyk w przeplywomierzu i podawal zla mieszanke powietrza do silnika a przy tym jak powiedzial mechanior uszkodzil sie jakis czujnik jak dobrze pamietam MAF ,Mass Air Flow,po wymianie calego przeplywomierza bylo ok .Nie zebym straszyl ale u mnie tak bylo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:50, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
no ok, zgodze sie do silniczka krokowego ze jest od niskich obrotow tez mi sie tak wydawalo ale nie jestem znawca wiec czekalem na sugestia
a jak moze sprawdzic czy przeplywomierz jest ok??
po wykreceniu zcujnika ktory jest na gorze mam komplet 2 malutkich bolczykow (igielek) polaczonych ze soba jenka sprenzynka
I_I i I I
I_I
jednen krotszy 2 dluzszy?? i znjaduje sie te w czienkiej czesci przepl. tak okolo 1 cm troche mniej, w 2 czesci nic nie ma ogromna jopa jak rura przepustowa do powietrza
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:55, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
a czy czasem silnik krokowy nie ma tez funkcji podniesienia obrotow na ssaniu??
i w momencie jak jest zepsuty to moze sterowac chyba obroty na maxa???
ewentulanie sie zastanawiam tez na potencjometrem przepustnicy
male sprostowanie po zdjeciu teeraz rury od powietrza tez idzie na 4 tysie obrotow
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bulanos
Klubowicz
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:58, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
zgadzam sie z Wami ale u mnie po odłaczeniu silniczka objawy ustapiły mechanik załozył mi zamiast sil.. zawór od starej instalacji gazowej i ustawił ręcznie i tak przejeździłem ponad 2 lata.(cięzko było zdobyć silniczek do tej wersji)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bulanos
Klubowicz
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:00, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ewentualnie odłacz przewody zasilajace od silniczka i podłacz go odwrotnie bez zasilania jezeli jest taka mozliwość i sprawdzisz czy to on jest przyczyna
Ostatnio zmieniony przez Bulanos dnia Sob 21:01, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario1975monza
Klubowicz
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Złoczew (Łódzkie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:55, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
bylem sie przewietrzyc u siebie pod maska i zauwazylem ze niedaleko tej rury do kolektora ssacego ida tez linki do gazu i tempomatu moze przy wymianie rury jakas naprezyles lub nie tak sie ulozyla i to byc moze przyczyna rowniez , pociagnij za ciegno gazu pod maska do siebie jesli obroty zejda to tu szukaj usterki
Ostatnio zmieniony przez mario1975monza dnia Sob 21:56, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:34, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ciegno jest ok , juz sprawdzalem
co do silniczka krokowego to juz roilem manewr z odloczeniem go ale nic to nie dalo.....
mam 2 sztuki i nie sadze zeby obie byly wlaniete... ale zawsze moze byc i tak, gdzie jeszcze moge szukac??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|