|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Wto 14:18, 02 Lut 2016 Temat postu: Wysokie obroty na P i N |
|
|
Witajcie. Na początku stycznia, jak wracałem z Niemiec, to przestał mi tak jakby palić na jeden cylinder. Przyjechalem do domu, podpiąłem się pod komputer i okazało się, że jest wypadanie zapłonu na jednym cylindrze.
Zacząłem szukać i zobaczyłem, że jeden kabel od świecy przykleił się do silnika.
Niby przebicia nie ma, ale...
Zakupiłem kable, ale nie miałem czasu jeszcze zmienić.
Dzisiaj okazało się, że na P i na N trzyma obroty w granicach 2100-2200, na pozostałych jest ok. Co to może byc?
Czy możliwe, że to może być wina tych kabli?
Jutro pewnie podepnę się pod komputer, to zobaczę, co to jest, mam taką nadzieję.
Może ktoś miał podobny przypadek?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:26, 02 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
To jest technicznie możliwe, że iskra z kabla przeskoczyła i zrobiła zwarcie w instalacji elektrycznej silnika
Ja jednak zacząłbym od wymiany kabli i zresetowania komputera.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:58, 20 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia bo łapie ci lewe powietrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Sob 11:36, 20 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Podpialem pod komputer i wyskoczyl blad p1560, czyli walniety silniczek krokowy.
Po odpieciu na zinmnym nie mozna odpalic auta, ale jak zlapie troche temperatury, to mozna odpiac i jezdzic bez niego. Problem pojawia sie tylko wtedy, jak trzeba gwaltownie zahamowac, bo moze samochod zgasnac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|