|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:57, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jak wyjmiesz skrzynie to dla pewnoś ją rozbierz, nic przecież nie tracisz, a będziesz miał pewność co do tarczek i reszty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merkava
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:22, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
bingo napisał: | - czyli konwerter raczej dostał a nie skrzynia . co do samego poruszania - oczywiście auto stoi obecnie. zastanawiam się tylko, czy po wyjęciu skrzyni ją rozbierać, czy tylko zabrać sie za konwerter. |
jak skrzynia się slizga to jest uszkodzona - konwerter jest sprawny. Zreszŧ to łatwo sprawdzić. Wyjmij skrzynię razem z konwertorem i pokręć nim nie zdejmując. Jesli kręci się lekko to jest sprawny.
Bieg który pracuje od jedynki do trójki to "forward clutch" Na czwórce to sprzęgło jest wyłączane.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:49, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A dla mnie jest to zawór chyba EPC (tak się chyba nazywa) czy coś w tym stylu (inaczej pompa skrzyni) jest ona walnięta i nie daje odpowiedniego ciśnienia aby dany bieg włączyć. Według instrukcji jego wymiana należy się po 90 tyś.km To taka moja mała sugestia do problemu który się nagminnie powtarza przez ten zawór EPC w płycie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merkava
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:24, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ale gdyby to była pompa to nie dawałaby ciśnienia od uruchomienia auta. A tutaj daje ciśnienie tyle że skrzynia się slizga..... Zresztą czy jest to ten elektrozawór uszkodzony łatwo sprawdzić: na stykach 1&6 (91-92) lub 1&2 (93) -czarna wtyczka- przewody biały i zielony- powinien byc opór od 2,5 -6,5 ohm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:21, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a może kolega coś ciągał i się do tego nie przyznaje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bingo
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:30, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wojtek11 napisał: | a może kolega coś ciągał i się do tego nie przyznaje | nic nie ciągnął.
co do tarczek, to jeżeli nie ma zestawu tarczek, który jest załaczony na 1, 2 oraz wstecznym, to nie będzie to ich wina.
Jak można potwierdzić lub wykluczyuć awarię konwertera bez zdejmowania skrzyni?
jak by poszedł zawór , to dwójka by była (w każdym razie drugi bieg działa po odpięciu sterowania od skrzyni przy sprawnej skrzyni)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:10, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
konwenter można sprawdzić bez demontażu w serwisach skrzyń
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merkava
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:49, 13 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
bingo napisał: | Jak można potwierdzić lub wykluczyuć awarię konwertera bez zdejmowania skrzyni? |
a co Ci to da?
napisałem jak sprawdzić konwertor po wyjęciu skrzyni. Jeśli konwertor sprawdzisz bez wyjmowania skrzyni to i tak skrzynię potem musisz zwalić i zrobic remont.
Jeśli skrzynia się ślizga, ale po chwili bieg załapuje to znaczy że konwertor jest ok.
drugi sposób:zdejmij wężyk olejowy wyprowadzający olejze skrzyni do chłodnicy - jeśli leci z niego olej to znaczy że pompa i konwertor są OK
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bingo
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:40, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
dla potomności krótka informacja - był suchy konwerter i dlatego nie ciągnął, prawdopodobnie winnowajcą był zagięty przewód od chłodnicy oleju.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merkava
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:03, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
bingo napisał: | dla potomności krótka informacja - był suchy konwerter i dlatego nie ciągnął, prawdopodobnie winnowajcą był zagięty przewód od chłodnicy oleju. |
??? Po wymianie wężyka (lub odgięciu go) wszystko wróciło do normy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|