|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMAS7507
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE CHEŁMŻA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:14, 27 Maj 2010 Temat postu: JAK CIEPŁA TO NIE CIĄGNIE |
|
|
FORUMOWICZE POMOCY PO KOMPLETNEJ WYMIANIE TARCZEK I SŁIZGÓW JAK SIĘ ROZGRZEJE TO ZNACZY PO PRZEJECHANIU TAK OKOŁO 15-20 km. PRZY PRĘDKOŚCI TAK 80 km/h SKRZYNIA PADA. JAK PRZEŁANCZA SIĘ BIEGI TO CZUĆ TAKIE JAKBY ZASKOCZENIE BIEGU ALE WINI STOI. JAK JEST ZIMNA TO FUNKCJONUJE NORMALNIE .OLEJ I FILTR WYMIENIONY ZALANA JEST MIDLANDEM ATF M3 PLUS . CZY PRZYCZYNĄ TAKIEGO ZACHOWANIA MOŻE BYĆ PADNIĘTA POMPA KTÓRA PO ROZGRZANIU OLEJU NIE MA CIŚNIENIA GO TŁOCZYĆ . POMÓŻCIE BO JESTEM ROZCZAROWANY TAKIM STANEM ŻECZY I MYŚLĘ O ODSTAWIENIU WINIEGO NA ZŁOM MIMO TO ŻE W SKRZYNIE ZAINWESTOWAŁEM PRAWIE DWA TYSIĄCE ZŁOTYCH.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:24, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
To może być pompa. A zmierzyłeś luz na płytkach pompy? Na szczęście żeby się dostać do pompy, nie musisz zdejmować skrzyni.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMAS7507
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE CHEŁMŻA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:29, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
NIE NIE MIEŻYŁEM BO NIE WIEM ZA BARDZO JAK TO ZROBIĆ A Z BEMONTAŻEM BOSZEDŁEM JUŻ DO WPRAWY MAKS-TRZY GODZINY I SKRZYNKA NA WIEŻCHU . POMPA TO JEST TO Z SZEŚCIOMA PŁYTKAMI POD MISKĄ BOCZNĄ JAK SIĘ NIE MYLE.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:04, 28 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, to ten element z płytkami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMAS7507
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE CHEŁMŻA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:37, 28 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A JAKI SPOSÓB
SPRAWDZIĆ CZY TE PŁYTKI SĄ DOBRE
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:24, 28 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Najlepiej włożyć szczelinomierz pomiędzy obudowę a płytkę, ewentualnie jeszcze ją(płytkę) obejżeć (nie powinna mieć śladów po małym pierścieniu popychającym).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMAS7507
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE CHEŁMŻA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:49, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
WCZORAJ ZDEMONTOWAŁEM MISKIE BOCZNĄ I WYJOŁEM POMPE NA PŁYTKACH WIDAĆ ŚLADY ZUŻYCIA I PO WŁOŻENIU W TO KOŁO W KTÓRYM SIĘ ONE OBRACAJĄ PO MIĘDZY PŁYTKĄ A TYMŻE KOŁEM JEST WIDOCZNY LUZ I PRZEŚWIT. I CZY NORMALNĄ RZECZĄ JEST TO ŻE NA MIARCE OLEJU JEST PODWUJNY STAN JAKBY CALY OLEJ Z SPRZĘGŁA I CAŁEJ RESZTY ZEBRAŁ SIĘ W MISCE OLEJOWEJ. A CZY TAKIE OBIAWY MOŻE MIEĆ WALNIĘTE SPRZĘGŁO KINETYCZNE.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:53, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Czy sprzęgło to trudno ocenić, ale pompa plus reszta usterek powstałych przez za niskie ciśnienie sam nie wiem co o tym myśleć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMAS7507
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE CHEŁMŻA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:02, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
W środe zmontowałem wszystko w całość i jak odpaliłem winiego to biegów niema nadal . inną kwestią jest to że na miarce oleju jest dwa razy ponad stan, wygląda to tak jakby cały olej z sprzęgła został z niego wypchnięty do miski i nie może go zassać . niemam już cierpliwości i nawet ochoty go naprawiać. dziś wieczorem najprawdopodobniej wstawie go na jakiejś aukcji do sprzedania na części i będzie spokuj.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:56, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Pytanie podstawowe, kiedy mierzysz olej w skrzyni biegów. Powinno się mierzyć po porzejechaniu około 20km i na uruchomionym silniku. Olej jest wtedy rozgrzany i jest w trakcie pracy, więc jest pewność że w żadnym podzespole go nie brakuje. Powodzenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|