|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
windi95
Klubowicz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Łużycka/ Nowa Ruda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:41, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
hejka
moim zdanie jest to ewidentna wina instalacji gazowej. zła mieszanka, ewentualne wypadanie zapłonu powoduje, że komputer głupieje i tak steruje też skrzynią. pierwsza sprawa doprowadzić układ zapłonowy do porządku na benie (kable i świece oraz sprawdzić cefkę zapłonową), a następnie jechać na sprawdzenie i regulację istalacji gazowej. gdzieś na forum jest opis rozebrania tablicy rozdzielczej i taki też jest chyba na asu.pl
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
guzdekpl
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pomorskie, Rumia koło Gdyni Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:17, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
rozmawiałem dzis z gazownikem te obiawy na gazie to jest przyczyna złej pracy skrzyni w piatek jade do gazownika dam znać jakie rezultaty co do licznika dałem radę żarówki wymieniłem jest ok ale świeci kontrolka egine!!!nie znam przyczyny może byc przyczną???
wystrzelone poduszki???
czujnik abs??
odcieta klima???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
guzdekpl
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pomorskie, Rumia koło Gdyni Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:47, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dla wszystkich zainteresowanych regulacja gazu pomogła a spalanie sie okaze ale było fatalnie!!!!!!!!wyregulowane przy okazji podpieto mi kompa i wykazało takie usterki
P0130,"Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka"
P0131,"Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie"
P0300,"Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach"
P0174,"Czujnik O2 (Bank 2) - mieszanka zbyt uboga"
czy to powazne ???moze jakies wytlumaczenie pozdrawiam i dziekuje za odp
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gobowiec
Kierowca
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:38, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ewidentnie miałeś coś nie tak z gazem ale prawdpodobnie masz uszkodzone sondy. Instalacja korzysta z sondy, jeśli masz uszkodzoną to będzie źle dobierać mieszankę. Sprawdziłeś sondy? podepnij się miernikiem i na benzynie powinna Ci chodzić od 0.1 do 0.8V (około) i powinna się zmieniać tym szybciej im wyższe obroty. Te błęde to wg mnie obie sondy do wymiany...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
guzdekpl
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pomorskie, Rumia koło Gdyni Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:29, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki w sobote sprawdze wcześniej nie dam rady
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
guzdekpl
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pomorskie, Rumia koło Gdyni Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:52, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
więc tak koledzy olej wymieniłem filtr wymieniłem w skrzyni wymieniłem dzis swiece na tytanowe gdyż fatalnie kulawo chodził poprzedni właściciel mial ngk i w jednej na 2 cylindrze nie zawsze chodził teraz silnik na gazie chodzi bdb na paliwie natomiast robiąć przygazówkę nie wchodzi na obroty tak dobrze jak na gazie ??? !!zrobiłem dzis jazde probna niestety skrzynia na gazie z 1 na 2 szarpie ale to szarpanie jest różne raz mocniej raz słabiej ,przy mieszance ustawionej przez gazowników(po jakims czasie zapala sie oven drive-jak mu zwieksze dawke gazu to nie zapala sie ) ,jak mu zwieksze dawke gazu to skrzynia chodzi troche lepiej zauwazylem ze przy zmianie z 2 na 3 troche przeciąga moze to kwestia za małego reduktora???bo jak mu podkrece dawke to smierdzi z rury gazem ale skrzynia zachowuje sie tez inaczej
Na paliwie- skrzynia chodzi troszke lepiej choc tez lekko szarpie z 1 na 2 !!!
Byłem w serwisie aut amerykanskich na komputerze ,za wiele mi to nie pomogło diagnoza hm powiedziano mi ze moze byc to wina jakiegos komputera od skrzyni lub skrzynia.Powiedziano zeby sprawdzic przeczyscic styki gdzie ten komputer sie znajduje ???to jest tzw pozycjoner czy co ???juz nie wiem co robic ???moze jakies sugestie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
guzdekpl
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pomorskie, Rumia koło Gdyni Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:51, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
doczytałem dzis cos ciekawego z linka ktory umiescił "kubas"o skrzyni serdeczne dzieki super stronka
cytuję "Czy instalacja gazowa jest bezpieczna w samochodach z automatyczną skrzynią biegów?
Z wielu zapytań skierowanych do naszej redakcji wyłowiliśmy najważniejsze – co się dzieje jak zamontuje instalację gazową w samochodzie? Szybko usiedliśmy i przygotowaliśmy artykuł. Generalnie należy tutaj przedstawić 2 rozwiązania stosowane przez firmy montujące instalacje gazową – standardową i sekwencyjną instalację gazową. By zbytnio nie przedłużać z całą odpowiedzialnością można napisać, że do samochodu z automatyczną skrzynią biegów zamontować trzeba tylko instalację sekwencyjną. W tradycyjnym rozwiązaniu większość specjalistów podłącza się pod potencjometr przepustnicy , którego oporność wynosi od 0,5V do 5V. Podłączenie tradycyjnej instalacji powoduje zmiany tej oporności i problemy dla komputera skrzyniowego z jej prawidłowym odczytaniem. Stąd mamy falowanie biegów, podbijanie, zwiększanie obrotów podczas hamowania. Tego typu usterki prowadzą do uszkodzenia skrzyni automatycznej.
W przypadku instalacji sekwencyjnej problem ten nie istnieje – jest ona oczywiście droższa, ale spoglądając z innego punktu zwiększa żywotność już nie samej skrzyni ale i silnika. Co ma bardzo duże znaczenie"
pada tam słowo potenciometr przepustnicy ??gdzie tego szukac ???ja mam zwykłą instalke z tad moze te moje problemy???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 22:56, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
pisza głupoty w tym artykule. ja tez mam zwykła instalacje i nie mam ŻADNYCH problemow ani z silnikiem ani ze skrzynia. W windstarze skrzynia jest hydrauliczna, nie ma tam zadnej elektroniki.
dodam ze auto na gazie przejechalo juz 100 tys km. tak wiec wiem co mowie
Ostatnio zmieniony przez charger dnia Pią 22:57, 03 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
guzdekpl
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pomorskie, Rumia koło Gdyni Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:22, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki koledzy za wszelkie odpowiedzi teraz staję przed dylematem co dalej????kupe kasy wpakowałem i terz problem skrzynia nie wiem co robic remont ???potworne koszta???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|