|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pioszu
Nowy
Dołączył: 31 Gru 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:26, 31 Gru 2015 Temat postu: nie odpala na pozycji parking brak parkingu |
|
|
Witam.
Wczoraj w teścia windstarze podczas ruszania ze swiatel cos strzelilo i sie zjaralo. Slyszal jakby spalil sie rozrusznik. Zgasil go i już nie mogl odpalić. Po przekręceniu stacyjki cisza. Wezwal lawetę i gdy po godzinie przyjechala koles kazal mu wlaczyc zaplon a teściu chcial spróbować odpalić i na neutralu odpalil. Jezdzi normalnie ale brak parkingu. Jak wrzuca parking to samochód sie toczy. Przy wlaczonym parkingu auto nie odpala, na neutralu odpali. Pytanie do Was forumowicze czy wie ktos co mogło sie stać z jego autobusem. Pomozcie bo już nie mam sily odbierać od niego telefonów z pytaniami a może to amoze sramto... Windstar 96 3.0 dziekuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pioszu
Nowy
Dołączył: 31 Gru 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:13, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat. Pytanko czy jest jakis modul w windstarze który steruje elektronicznie zmiane biegow poprzez lewarek zmiany biegow? Lub czy jest jakieś elektroniczne zabezpieczenie żeby auto odpalalo na parkingu? Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:50, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dźwignia zmiany biegów jest połączona linką z pozycjonerem który znajduje się na górze skrzyni i jest to faktycznie element elektroniczny. Natomiast pozycjoner jest nałożony na wystający wałek i kiedy na lewarku wybieramy P, to wówczas pozycjoner ustawia się na P i jednocześnie obraca ten wałek który wewnątrz skrzyni ciągnie cięgno i blokuje bodajże mechanizm różnicowy.
Trzeba ręcznie sprawdzić czy linka jest ok, a jeżeli P jest prawidłowo zapięte i auto mimo to się turla, to uszkodzenie jest mechaniczne wewnątrz skrzyni.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|