|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czajnik77
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:13, 03 Paź 2010 Temat postu: padła skrzynia? |
|
|
Mam winiego 3,8 z 95roku. po wymianie filtru i oleju nie ma biegów. Tz mam jedynke i wsteczny. Przejechałem jakieś 5 km i wszystko było ok. A potem biegi zginęły. Ojej jest over drive nie miga. Czy to śmierc mojej skrzyni?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:35, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Raczej nie, bo przy awarii ASB zawsze zostaje 2 bieg, a Ty masz 1.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:57, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dziwne
Jaki olej wlałeś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:44, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Z pierwszego tłoczenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:26, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Tak jak piszesz
drugi gatunek by był lepszy chodziarz Ford preferuje trzeci !!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czajnik77
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:06, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
olej jaki wlałem to atf d3m. Kupiłem w komplecie z uszczelką i filtrem na amerykany.pl. Tak siedzę i myślę może to jakaś wtyczka? Jest taka możliwość? Jak tak to gdzie szukać?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:27, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Wtyczka na pozycjonerze, jest ona przy dźwigience na skrzyni, ta od linki do zmiany biegów. Ale ważniejsze pytanie: jaki kolor miał olej i czy były jakieś opiłki w misce olejowej na magnesie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czajnik77
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:38, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
olej czerwony. Co do opiłkow to cos drobnego było. Ale bardziej to przypominało szlam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:21, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
jak by padła elektronika to byś miał dwójkę jak jest tylko jeden i wsteczny to pewnie pozycjoner ale jak ta jedynka się ślizga to wina oleju lub skrzynia zużyta wtedy możesz spróbować atf2 może pochodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:52, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Jak olej czerwony i czysto w misce, do sprawdzenia pozycjoner. Po pierwsze sprawdził bym masy na silniku i skrzyni, koniecznie trzeba przejżeć wtyczki i je przeczyścić. Akumulatora jeszcze bym nie odłączał żeby zresetować kompa. Wczesniej trzeba by było podjechać na kompa i sprawdzić czy są jakieś błędy na skrzyni. No i na koniec, jak zalewałeś olej tomam nadzieję że po zalaniu stanu trochę powajchowałeś biegami i sprawdziłeś poziom na odpalonym silniku. To jest tendencyjne pytanie, ale poziom na zgaszonym i na odpalonym silniku jest totalnie inny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|