|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KazPL
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:31, 14 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Podsumowujac czy mruga czy nie trzeba jezdzic do oporu a potem kupic nastepnego Winiego i znowu jezdzic i jezdzic.
ps.
W sumie mam nowa teorie, poprostu Wini do mnie mruga ze lubi szybciutko jezdzic
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gobowiec
Kierowca
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:13, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
nie jeździć do oporu bo możesz nie wrócić autkiem. U mnie nawet jak się zapaliło to gasło po każdym wyłączeniu silnika. Więc jak zaczęła mrugać podjechałem do gościa ze Snap-on'em i odczytałem - poślizg na drugim biegu. Wymiana oleju przed terminem i jak ręką odjął. I w żadnym przypadku OD nie powinno zapalać się (chyba że celowo wyłączyłeś OD przyciskiem). Co do szarpanie, to mi szarpała tylko przed pierwszą wymianą oleju (swieżo nabyte auto od szkopa co to niby dbają o wozy...). Po wymianie to również ustało i do tej pory płynnie zmienia biegi mimo 230tyś km przejechanych.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KazPL
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:09, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
No mi wlasnie trzasnelo 320.000 km
Co do migania to zauwazylem ze jak dynamicznie jezdze powyzej 3.000 obr. to po pewnej chwili to mi mryga.
Jak stane wylacze i wylacze silnik znow jest wszystko OK.
Wymienilem olej i nadal to samo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gobowiec
Kierowca
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 0:25, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
zrób tak jak napisałem - jak się zapali OD nie gaś silnika tylko podjedź do kogoś kto Ci odczyta błędy. Zrób sobie najpierw listę ludzi w pobliżu którzy to odczytają.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BartekMW1975
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowiecko/lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:10, 25 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
hmmm... to mi własnie stuknęło 370. tysi.....troszkę problemów jest jak z kazdym winim ale co do OD to mi działało, a teraz nie reaguje na wcisnięcie przycisku, tzn. ani się nie zapala ani nie przyspiesza, moze to zasniedziałe styki na przełaczniku? da się go rozebrac??? pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BartekMW1975
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowiecko/lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:13, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
no własnie byłem u mechanika i poczyscilismy styki przy skrzyni ale to nic nie dało OD dalej nie działa(ale skrzynia chodzi normalnie), natomiast co do niedziałającego tempomatu to nie taśma przy kierownicy tylko tempo mam chyba walniete bo klakson działa(więc zakupiłem urzywane tempo0 i zobaczymy co bedzie jak dzisiaj zmienie.....ponawiam pytanie.....czy da się ROZEBRAC wajchę od biegów aby sprawdzić przycisk OD??? pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RobWan
Kierowca
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:07, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wyjmowałem, ale na zdjęciu z książki Windstar Repair Manual widać jak płaski śrubokręt wkłada od spodu dźwigni i podważa kołnierz przycisku.
W miejscu gdzie te rowki stykają się z przyciskiem. Może ostrzem noża bo to przylega na zero. Sam przycisk po wyjęciu ma bolce i chyba jest razem z kontrolką OD.
Robert
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darioso
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 16:39, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Kontrolka OD może nie świecić jesli padł bezpiecznik znajdujący się w puszce pod maską silnika. Oznaczony jest na schemacie literką V, jego wartość to 10A.
Patrząc od przodu samochodu to jest drugi od prawej bezpiecznik w pierwszym rzędzie tych mnieszych bezpieczników zaraz za przekaźnikami. Tam masz dwa rzędy po 4 bezpieczniki w każdym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mistrzoo
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:21, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
OD zapala się dlatego dlatego, żejak jedziecie długo z większą prędkośćią to poprostu olej się rozrzedza i nie ma takich właściwości jak taki zaraz po rozruchu. Często sposobem na szybsze śmiganie bez OD jest zamontowanie dodatkowej chłodnicy oleju skrzyni i wtedy problem z głowy. Oczywiście wtedy wejdzie troszkę więcej oleju do skrzyni, a i tak warto go regularnie wymieniać.
Przecież te jelonki w USA nie jeżdżą szybciej niż 90km/h
Jeśli chodzi o szarpnięcie z 1na 2 to tez mam coś takiego czasem dużo lepiej jest natomias zimą jak jest zimniejszy olej a rano jak jest zimny to już jest idealna zmiana biegów.
Pozdro dla wszytskich maniaków Winiego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bulanos
Klubowicz
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:00, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
dopisuje sie do tematu dzisiaj sie u mnie tez zaswieciła kontrolka od i zacvzeła mrugać przy wyprzedzaniu po wyłaczeniu silnika spokoj do nastepnego wymijania tzn jechałem 95 i musiałem pocisnać do 120 ( predkosc według GPSu) i sie zapaliła. Zaczeło sie to wszystko chyba od czasu jak dałem aby załozyli mi dodatkowe kierunki i swiatło mijania. Pierwszym objawem jaki sie pojawił po elektryku była kontrolka otwartych drzwi i do tej pory lubi sobie nie zgasnąc. Jezeli uważacie że to olej to trzeba szybko bedzie wymienić mam wlany jakiś ECO ATF II ,czy zmienić , na inny tylko powiedzcie jaki jest ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|