|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas2772
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:39, 16 Mar 2015 Temat postu: Skrzynia przełącza sie w tryb awaryjny |
|
|
Witam
Mam pytanie odnośnie trybu awaryjnego skrzyni.
Czy jak skrzynia zmienia płynnie biegi reaguje poprawnie na maksymalne wciśnięcie pedału gazu a włącza się tryb awaryjny to może być problem elektryczny z pozycjonerem ??
Czy po włączeniu się trybu awaryjnego nie można zmieniać położenia lewarka biegów ??
Jak włączy się ten tryb i zatrzymam auto ustawie dźwignię w pozycje P to nie mogę już wrzucić na D i na nic innego. Ale jak nie wyłączę w pozycje P to biegi sie zmieniają pomiędzy R D 1 2 .
Kontrolka zaświeca się zwykle jak auto sie zagrzeje.
Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu kontrolka gaśnie .
Czy ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać rozwiązania ??
Olej jest czysty i tyle ile powinno być czy zamontować chłodnice dodatkową i zmienić olej i filtr czy szukać w elektryce ??
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:14, 17 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Podepnij pod skaner diagnostyczny to się dowiesz dlaczego wchodzi w tryb awaryjny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas2772
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:58, 17 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Co do błędów to jest w nim masa ale dotyczące skrzyni to tylko P0734 błąd czwartego biegu.
Dodam jeszcze ze jest delikatny wyciek pomiędzy skrzynia a silnikiem. Chce wymienić ich olej filtr i założyć chlodnice oleju czy
dobry to trop.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez lukas2772 dnia Czw 7:25, 19 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas2772
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:54, 19 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
A czy mógł bym prosić kolegów by wystawili fotkę bądź rysunek jak podłączyć dodatkową chlodnice oleju skrzyni mam oryginalna kupiona
z góry dziękuję
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:53, 19 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
ja mam nieoryginalna i nie wiem czy jest sens wrzucać fotę,jeśli Twoja jest zupełnie inna. Jak wygląda taka oryginalna?
Ogólnie to wpiecie dość proste,więcej problemu sprawia wymyslenie jak ja zamocować i jak poprowadzić węże. Wpinasz się w dolny przewód powrotny do skrzyni dając nowa chłodnice w szereg.
Ostatnio zmieniony przez wiesiu dnia Czw 20:56, 19 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas2772
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:42, 19 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Więc chłodnica jest jakby zintegrowana z tą od wspomagania podsyłam zdjęcie[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:14, 20 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Słaba ta chlodnoca przynajmniej ze zdjecia, to już lepsza taka: [link widoczny dla zalogowanych]
A ja mam zupełnie inna więc nie wiem czy Ci to coś pomoże :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez wiesiu dnia Pią 8:19, 20 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas2772
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:35, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Po wymianie oleju i piętro bez zmian .
czeka mię wizyta u doktora tylko ten powiedział 5K max za naprawę ale ponoć kozak jest.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:22, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
5K, to połowa wartości tego karawanu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas2772
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:19, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
No i skrzynia naprawiony kosztem 4, 5K w tej cenie bebechy nowe i sprzęgło hydrokinetyczne oraz przy okazji wymiana uszczelniacza na wale i wymiana miski olejowej bo miałem pęknietą. Gwarancja 1 rok lub 50K .
Ale to początek drogi krzyżowej teraz trzeba elektryk naprawić itp.
Jak by ktoś miał schemat instalacji go wina 2 to był bym wdzięczny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|