|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:22, 03 Kwi 2015 Temat postu: Kasowanie luzu na maglownicy |
|
|
Kochani, szybkie pytanka.
Czy przekładnia kierownicza w Winim ma śrubę do kasowania luzów?
Czy maglownica w 3.0 i 3.8 jest taka sama?
Czy wszystkie Windstary są tak niewdzięczne, czy tylko moja padlina sypie się non stop?
Będę wdzięczny za odp. na dwa pierwsze pytania
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:30, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Odpowiadam na pytanie 3.
Nie kupuj Windstara. To skarbonka bez dna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:34, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jak bez dna? Ja mam jeszcze podłogę całą
Na fotkach przekładni znalazłem wspomnianą śrubę, mam nadzieję, że uda mi się ją trochę przykręcić. Gorzej, bo nie wiem czy jest do niej dostęp od spodu auta bez rozbierania wszystkiego wokół.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:10, 08 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Opowiedz coś więcej , no i nie zapomnij napisać czy się udało .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:30, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Śruba jest po lewej stronie maglownicy, zdaje się 17 albo 19, już nie pamiętam dokładnie. Dostęp do niej jest całkiem niezły, wystarczy dłuższa nasadka na grzechotce.
Bardzo ciężko było ją ruszyć, ale wystarczyło dokręcić pół obrotu i auto znacznie lepiej się prowadzi. Wciąż pozostał jednak lekki luz na drążkach więc będę próbował ją jeszcze trochę dokręcić, ale na razie nie mam dostępu do podnośnika.
Głównie chodzi o to, że mam końcówki drążków wkrótce do wymiany, a z luzem na maglownicy nikt nie chce ustawiać geometrii. Używaną przekładnię można nawet za 100 zeta wyrwać, ale nie wiadomo ile podziała. Regeneracja to minimum 500, a też różnie to bywa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:18, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Miałem wczoraj auto na podnośniku , wymieniałem gumy na stabilizatorze i przypomniało mi się , żeby poszukać tej śruby . Na moje oko to nie będzie 17 , szybciej 21 ale nie mam pewności . Brakło mi czasu na zmierzenie jej , ale na dniach muszę się też za to zabrać .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:10, 15 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jakby ktoś był ciekaw, to podnośnik lub kanał jest potrzebny tylko ewentualnie, żeby ruszyć śrubę jeśli jest mocno zapieczona.
Ostatnio nie miałem dostępu do podnośnika, to wjechałem przednim lewym kołem na felgę 5,5x14 cali (opona zimowa Yokohama, jakby to miało jakieś znaczenie). Upewniwszy się, że moja genialna konstrukcja jest stabilna, wsunąłem się na plecach pod auto. Przy pomocy grzechotki i nasadki 19 dokręciłem śrubę jeszcze. Potem ją luzowałem, bo kierownica nie chciała odbijać
W każdym razie luz się wyraźnie zmniejszył, kierownica chodzi sztywniej.
Pewnie auto prowadziłoby się całkiem nieźle, ale nie mam zbieżności. Muszę wymienić końcówki i poduszkę lewego McPhersona. Prawą wymieniłem w zeszłym roku, a lewa wytrzymała pół roku, aż się ostatnio poddała I chyba nawet łożysko się rozsypało, bo napierdziela przy skręcaniu.
To tyle w temacie.
Ostatnio zmieniony przez Phil dnia Śro 20:10, 15 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:44, 15 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Piszac " podnośnik " miałem na myśli " lewarek typu żaba " , wygodniejszy w użyciu i chyba bezpieczniejszy niż seryjny pantograf , mam go zawsze w aucie . Ta śruba naciska na ślizgacz listwy w maglownicy dociskajac ja do ślimaka , dlatego nadmierne dokręcenie jej może prowadzić do blokowania się kierownicy w pozycji skrętu . Pomaga na jakiś czas jeśli nie masz wyrobionych zębów na listwie .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|