|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:43, 01 Sie 2010 Temat postu: pneumatyka podnosi samochód i nie opada |
|
|
Witam, Wojtek z Bytomia po tej stronie kabla.
Problem dotyczy samochodu mojego ojca, Wini pierwszej generacji z pneumatycznym zawieszeniem
po przewiezieniu kompletu pasażerów samochód podniesie się, kiedy wyjdą i nie chce opaść. Dopiero po ponownym włączeniu zapłonu i przejachaniu kilkuset metrów kilometra, samochód opada. W tym czasie świeci kontrolka.
Sporadycznie zdarza się, że po odpaleniu auta na 'normalnym' poziomie, opadnie do samego dołu i po paru chwilach dopompuje. Kontrolka czasem się zaświeci.
Będę wdzięczny za wskazówki i dziękujęw imieniu ojca.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ruta2684
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrów Mazowiecka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:51, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdz i przeczyść styki przy czujniku autopoziomowania-na tylnej belce.i elektrozawór przy kompresorze może być "walnięty".
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:05, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki za podpowiedź
kompresor jest wymieniony, bo stary odmówił całkiem posłuszeństwa (silnik wypracowany i się zawieszał) i na tym 'nowym' objawy są niemal identyczne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:40, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ale kompresor w całości wymieniony tzn. z osuszaczem, elektrozaworem i modułem czy tylko sam silnik Czy wymieniłeś to na nowe czy nowo-używane Jeżeli wymieniłeś cały komplet sprężarki na nowy, to za opuszczenie i podnoszenie jest odpowiedzialny czujnik wysokości umieszczony na środku tylnej belki zawieszenia. Sprawdź go tak jak ruta pisze bo może on jest już nie do końca sprawny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:38, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
kompresor cały jest wymieniony na nowy-używany, sześcioletni z nim nie ma problemu, bo chodzi jak zegarek, tylko czasami auto zachowuje się jak wyzej opisałem
wymontuję w takim razie korektor i go spróbuję rozebrać i poskładać
jak za niego złapałem kiedyś, to miał dość duży luz jeśli chodzi o obudowę i z nią współpracującą część ruchomą wewnątrz - tak ma być?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ruta2684
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrów Mazowiecka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:46, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ja zdjąłem dwie opaski przytrzymujące gumę ochraniającą czujnik i wyjąłem środek.po przeczyszczeniu i złożeniu były pozytywne efekty.dla pewności sprawdz jeszcze elektrozawór przy kompresorze.tam jest taki oring odpowiedzialny za spuszczanie powietrza.może trzeba go wymienić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:16, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ten oring jest widoczny? nie przyglądałem się kompresorowi przy wymianie
masz może jakieś fotki?
będzie okazja, to zdejmę nadkole i zerknę, widzę dużą znajomość samochodu i przerobione problemy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:19, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ten oring znajduje się w elektrozaworze tutaj na zdjęciu
a to jest ten elektrozawór po wyciągnięciu i na jego końcu, tym białym trzpieni znajduje się oring
Ostatnio zmieniony przez miłymirus dnia Czw 21:23, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:19, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wielkie dzięki za fotki! wszystko się zgadza
dzisiaj ojciec wyjął kompresor i sprawdził oring i był w porządku, jednak w silniku i w elektrozaworze była woda, bo zaliczył niedawno kilka kałurz
poczyścił, uszczelnił, a elektryk sprawdził silnik, wszystko gra i buczy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ruta2684
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrów Mazowiecka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:54, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
moja rada-wymień oba oringi.koszt niewielki a będziesz miał pewność.ja tego nie zrobiłem i musiałem znów się w tym grzebać
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|