|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:52, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Niestety to nie elektrozawory, masz dziurę w poduszce, najszybciej ją namierzysz w ten sposób: jak zapalisz silnik poczekaj aż się napompuje i wypoziomuje, a następnie wyłącz poziomowanie wyłącznikiem przy lewarku, Przejedź się z 1-2km i sprawdź która strona siedzi niżej, czasami po 200m leży już na odboju. W ten sposób masz namierzoną uszkodzoną poduszkę, a jeśli chodzi o naprawę to szukaj bo już było.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:39, 09 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
chyba muszę ojcu zabrać to auto i samemu podziałać, bo już mu o tym mówiłem
mnie trochę objawy nie pasują na dziurawą poduchę, ale dopiero poznaję to auto
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:00, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
zaczynam głupieć
samochód czasem opada, czasem pompuje ma maksa i tak zostaje
co do wczesniejszych objawów, to po napompowaniu do właściwego poziomu 'wyłączyłem' zawieszenie i auto jeśli opadło, to opadło z obu stron, a czasem stoi jak matka natura przykazała
w niedzielę gadzina pompowała do samej góry i zapalała się kontrolka, a auto tak jeździło kilkanaście kilometrów i nic, pompka nawet nie drgnęła
jak odstawiłem auto do garażu takie nabite do góry, to do rana nic się nie zmieniło, a po godzinie od wyłączenia zapłonu powinien sterownik sprawdzić stan i wykonać korektę
głupio zapytam, ale czy miałby ktoś pożyczyć sterownik GEM na próbę?
dla zainteresowanych ...
przekaźnik kompresora 715 zł
elektrozawór poduszki 730 zł
sterownik GEM 840 zł
o poduszkę nawet nie pytałem w ASO
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr
Kierowca
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CHORZÓW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:44, 11 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Witam Chyba mam najbliżej. Tylko z czasem kiepsko zostaje tylko sobota, niedziela, jak oczywiście ci pasuje??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:17, 11 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki za propozycję!
jeśli niczego innego nie wymyślę, to się jakoś dogadamy i zrobimy podmianę
ojciec znalazł podobno jakiegoś magika i jeśli da radę 'porzeźbić', to dopytam skąd go ma i podam namiary
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:06, 11 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
kudlaty_bytom napisał: | zaczynam głupieć
samochód czasem opada, czasem pompuje ma maksa i tak zostaje
co do wczesniejszych objawów, to po napompowaniu do właściwego poziomu 'wyłączyłem' zawieszenie i auto jeśli opadło, to opadło z obu stron, a czasem stoi jak matka natura przykazała
w niedzielę gadzina pompowała do samej góry i zapalała się kontrolka, a auto tak jeździło kilkanaście kilometrów i nic, pompka nawet nie drgnęła
jak odstawiłem auto do garażu takie nabite do góry, to do rana nic się nie zmieniło, a po godzinie od wyłączenia zapłonu powinien sterownik sprawdzić stan i wykonać korektę
głupio zapytam, ale czy miałby ktoś pożyczyć sterownik GEM na próbę?
|
Wyciągnij i przeczyść czujnik wysokości (na środku tylnej belki jest) bo on się wyciera w środku bo jest z plastiku Najlepiej na nowy wymień
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:51, 11 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
miłymirus napisał: | Wyciągnij i przeczyść czujnik wysokości bo on się wyciera w środku bo jest z plastiku Najlepiej na nowy wymień |
czujnik czyszczony, a co się niby wyciera? magnes przesuwa się po 'płytce' i tyle, zero styku, przewodzenia, wtf
przyznam, że cały czas mam go jako głównego podejrzanego, ale ciągle pneumatyka strzela nowe fochy i wtedy zaczynam szukać innego powodu
Ostatnio zmieniony przez kudlaty_bytom dnia Wto 23:51, 11 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr
Kierowca
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CHORZÓW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:41, 16 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Główny podejrzany został właśnie uniewinniony. Po przełożeniu do mojego (samego czujnika wysokości) działa jak należy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:54, 16 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
fachowcy od poduszek do tablicy!
po włączeniu zapłonu w cale nie pompuje i świeci kontrolka awarii RAS
gdyby nawet poduszki były dziurawe, to pompka musi ruszyć i w razie czego wyłączyć się jeśli za długo kręci
sytuacja hipotetyczna - jadę na delegację na 2 miesiące, auto stoi i w końcu opadnie do dołu, wsiadam po powrocie, włączam zapłon i musi pompować
Piotrze, główny podejrzany niewinny, ale jeszcze jest ich cała masa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ruta2684
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrów Mazowiecka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:12, 16 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdz połączenia elektryczne-to podstawa.elektrozawory przy poduszkach czy 'pykają'?jeśli wszędzie dociera prąd i wszystko jest cacy,spróbuj na krótko uruchomić kompresor.jeśli pompuje a mimo to auto nie idzie do góry to sprawdz oringi na kompresorze,w elektrozaworze obok kompresora.u mnie był walnięty właśnie jeden oring w elektrozaworze i szukałem wszędzie i już chciałem podpalić drania a po wymianie w/w oringu wszystko wróciło do normy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|