|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:42, 18 Wrz 2010 Temat postu: pneumatyka wysiada podczas jazdy |
|
|
jeden problem rozwiązany, a kolejny 'się zrobił'
po włączeniu zapłonu kompresor napompuje poduszki, odpalam auto i podczas jazdy jeszcze dwa razy dopompuje i za trzecim zaraz jak się włączy, zapala się kontrolka i kompresor się wyłącza, a auto z czasem 'siada' aż dobije odbojami
trzeba stanąć, wyłączyć zapłon i odpalić jeszcze raz i znów to samo - za trzecim włączeniem awaria
nie ma znaczenia, czy kierowca jest sam, czy auto jest zapakowane
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:21, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Padnięta poduszka, na zgaszonym niech ci się ktoś pobuja na tylnym zderzaku a ty nasłuchuj która ciecze. z reguły dziura na postoju nie puszcza. Możesz też napompować zawieszenie i wyłączyć wyłącznikiem przy lewarku poziomowanie i przejechać się kawałek, tam gdzie ucieknie powietrze masz dziurę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:44, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
faktycznie, na postoju nie opada, a jak opadnie, to jest to sporadyczne - po wyjściu z auta i zamknięciu drzwi jeśli nie tyknie w okolicy lewego tylnego koła, to siądzie na brzuchu i syczy wtedy z obu stron
ojciec próbował tak - na postoju po napompowaniu wyłączył zapłon i poziomowanie klawiszem w bagażniku, pierwsza siadła lewa strona, a potem prawa, z tym, że obie jednocześnie (szybciej z lewej)
dzieje się też, że auto nieruszane stoi 'u góry' z dziesięć godzin, a czasem po godzinie opadnie
podczas jazdy, czasem kompresor się włączy tylko na sekundę czy dwie i potem zapala się kontrolka, no i dupa w dół
kompresor jest wymieniony, osuszacz wysuszony (mam dwa pojemniki z granulatem i polecam je co jakiś czas otworzyć i wysuszyć)
Ostatnio zmieniony przez kudlaty_bytom dnia Sob 21:57, 18 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:08, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem to samo, masz duże dziury w poduszkach i kompresor nie nadąża pompować. Swoje poduszki naprawiłem (i nie był to spray do naprawy kół) i trzymają do dziś. Więc zostaje ci kupno innych lub naprawa tych co masz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:05, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ale gdyby nie nadążał, to by pracował, a auto by siadało albo nie chciało się podnieść
trochę to dziwne, ale trzeba będzie to sprawdzić
i teraz pytanie jak sprawdzić? wyjąć nie jest problem, tylko czego mam szukać?
zdradzisz jak można je naprawić? zanim się coś znajdzie innego, te mogą jeszcze pojeździć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:58, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Może tak ma jak jest zbyt duże zapotrzebowanie na powietrze
Traktuje jako awarię i po ptokach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:58, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki!
jak ojciec będzie miał trochę czasu, to zerkniemy do tego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:05, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
no i sprawa się lekko zmieniła
przyszło ochłodzenie(?) i od kilku dni (odpukać!) wszystko jest w należytym porządku
czy pusto, czy z kompletem ludzi kompresor się włącza za każdym razem kiedy trzeba, na krótko pierdnie w poduchy i trzyma poziom
na postoju również nie opada, po całej nocy czy też po kilkudziesięciu minutach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:08, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
no i znowu mamy jazdę na odbojach
czy te elektrozawory przy poduszkach są wymienne, czy z całymi poduszkami?
ma ktoś może schemat pneumatyki? niekoniecznie fabryczny, ale np robiony smameu po obejrzeniu całej instalacji (elektryka + pneumatyka)?
żeby auto było mądrzejsze, to nie może być hehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|