 |
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bozzu
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:22, 28 Lut 2012 Temat postu: Problem z zawieszeniem pneumatycznym!!Pomożecie?? |
|
|
Witam,
Bo doprowadzeniu Winiego do użytkowania nastał problem z pneumatyką tył. Problem nie jest tragiczny ale denerwujący akurat mnie! Sprężarka pompuje jak jest obciążony również ale zawsze lewa strona od kierowcy jest niżej czyli autko stojąc z tyłu jest krzywe, podnosi obie strony, nie słychać żadnego syczenia itp. pomożecie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WojtekS85
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice, Śląsk
|
Wysłany: Śro 13:53, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Nie musi słychać syczenia. Sprawdź poduche.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bozzu
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:24, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tak myslale ale jak?? i ktoredy wpuscic tego uzczelniacza i czy wystarczy takie cos jak na stacji do uszczelniania kol??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perkuter
Kierowca
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zwoleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:48, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Przy poduszce są zaworki z wtyczkami a w zaworkach małe oringi może tam puszcza delikatnie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WojtekS85
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice, Śląsk
|
Wysłany: Czw 18:47, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A uszczelniacz taki jak do kół to nie bardzo.
Nie wytrzyma!
A co innego tam wpuścić to nie mam pojęcia.
Miałem podobną sytuacje w bmw e39 525tsd kombi. Pewnego razu najechałem na próg zwalniający zatrzymałem sie a lewy tył opadł i już sie nie podniusł. Wracałem bez poduchy 10km i twierdze że to niebardzo przyjemna jazda.
Po ściągnięciu okazało się że guma jest ok tyklo mocowania były już wygnite czyli poducha do wymiany. Nie wiem jaki koszt do wina poduchy ale do bmw 800zł
Najlepiej by było odrazu wymienić poduche
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:47, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
WojtekS85 napisał: | A uszczelniacz taki jak do kół to nie bardzo.
Nie wytrzyma! |
Wytrzyma spoko nawet i trzy miesiące aby dobra była ta dętka w płynie ja polecam z Orlenu która dłużej wytrzymuje a nie polecam z shela która śmierdzi takim rozpuszczalnikiem i tak jakby rozpuszcza gumę a na dodatek wytrzyma max 1 dzień albo wcale.
Ale tu chyba nie jest wina poduchy tylko zaworu w poduszce który za wcześnie wyłącza zawór gdy dalej drugi jest otwarty a sprężarka pompuje. Przyczyną tego rzeczy może być uszkodzony właśnie ten zawór w poduszce (ta co mniej jest napompowana) elektryka czyli kostki na zaworach w obydwóch poduchach i dla tego komp nie widzi ciśnienia w poduchach. Narazie tylko to mi nachodzi na myśl.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WojtekS85
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice, Śląsk
|
Wysłany: Czw 22:39, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
miłymirus napisał: | Wytrzyma spoko nawet i trzy miesiące aby dobra była ta dętka w płynie ja polecam z Orlenu która dłużej wytrzymuje a nie polecam z shela która śmierdzi takim rozpuszczalnikiem i tak jakby rozpuszcza gumę a na dodatek wytrzyma max 1 dzień albo wcale.
Ale tu chyba nie jest wina poduchy tylko zaworu w poduszce który za wcześnie wyłącza zawór gdy dalej drugi jest otwarty a sprężarka pompuje. Przyczyną tego rzeczy może być uszkodzony właśnie ten zawór w poduszce (ta co mniej jest napompowana) elektryka czyli kostki na zaworach w obydwóch poduchach i dla tego komp nie widzi ciśnienia w poduchach. Narazie tylko to mi nachodzi na myśl. |
Dla tego pisałem że nie wiem jak jest w winie. W bmw zaworek był razem z poduchą, wymieniałeś całość
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bozzu
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:54, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdzilem wylaczajac zawieszenie i nie opadlao bardziej po przejechaniu 70 km wiec nie wie. elektryke sprawdzic tzn ten zawor czy czujnik poziomu??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:27, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli czujnik wysokości (ten na środku belki zawieszenia) by świrował to by się nie podnosił, nie opuszczał po wyciągnięciu ciężaru z aut itp. więc z tych objawów co opisałeś na razie nie ma co go ruszać (później jak już będziesz miał sprawne zawieszenie to polecam zabieg czyszczenia tego czujnika).
Jeżeli jest tak że sprężarka kończy pompować a zawieszenie jest z jednej strony mocniej napompowane a z drugiej mniej to musisz sprawdzić, przeczyścić czujnik w tej mniej napompowanej poduszce jego się odkręca tak jakby dwa etapy jeden kawałek obrotu odciągnięcie w tył auta (zejdzie całkiem ciśnienie z poduchy) i dopiero drugi kawałek obrotu i wyjdzie ten czujnik.
UWAGA przed każdą ingerencją w tylne zawieszenie należy podłożyć jakiegoś koziołka pod auto i to najlepiej z obu stron, bo auto nagle opadnie praktycznie na ziemię w takim razie głowa się nie zmieści na 100% no co najwyżej szyja przeżyje.
Wróćmy do tematu, czujniki te mają też za zadanie regulację ciśnienia w poduchach aby było w obydwóch takie samo ciśnienie, dlatego piszę o tym czujniku bo on i wpuszcza ale i spuszcza powietrze nawet bez włączania się sprężarki.
Druga rzecz to jeżeli kończy sprężarka pompować i włącza się przy tym kontrolka autopoziomowania na tablicy to może być nieszczelny przewód doprowadzający powietrze. Od sprężarki idzie jeden wężyk a gdzieś na wysokości końca zbiornika paliwa z tyłu jest trójnik (taki zwykły plastikowy) i od tego momentu trujnika do zaworu sprawdzaj wężyk czy gdzieś nie przepuszcza od tej poduszki co jest nie dopompowana. Jeszcze jedna sprawa jak sprężarka nie pompuje w wężykach nie ma ciśnienia (może minimalne) więc musisz sprawdzać wężyk w momencie pompowania.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bozzu
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:13, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdzilismy z kolega Perkuter z forum obie poduchy i wszystko z nimi OK. Moze amortyzatory maja cos do tego bo lewy na 100 %wybity:/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|